Over Houthandel Ridderkerk
afbeelding2

Over Houthandel Ridderkerk, dé online houthandel uit de regio!

Houthandel Ridderkerk is een online houthandel. Een jong bedrijf dat zich voornamelijk bezig houdt met de verkoop van al het hout voor in de tuin. Denk bijvoorbeeld aan douglashout, steigerhout, geïmpregneerd tuinhout, hardhout, gaasschermen en alle toebehoren. We leveren aan zowel bedrijven als particulieren in heel Nederland.
Doordat we ons hout zelf importeren en op voorraad houden kunnen we deze materialen tegen een nette prijs bij u thuis bezorgen. Op afspraak kunt u uw bestelling uiteraard ook zelf afhalen in ons magazijn in Barendrecht.
Gaat u dus een overkapping maken, schutting plaatsen of een vlonder leggen. Grote kans dat wij daarvoor de juiste manterialen kunnen leveren!

Heeft u vragen over ons of over onze producten, neem dan gerust contact met ons op.

SLUITEN